Barányi Ági blogja

Hogyan NE dögölj bele a párkeresésbe? - avagy egy társkeresőiroda - vezető 10 évnyi tapasztalata

TÖRTÉNET/ 27. A XXI. szd. társkeresős átverései,

2018. február 04. 19:47 - Barányi Ági

avagy ők se hitték volna! II.RÉSZ

Kedves Olvasóim!

Készüljetek, mert folytatom az egyre elképesztőbb storyt!

Ott tartottunk, hogy elérkezett az a pillanat, amikor Barányi Ágit, vagyis engem, mint kiváló célpontot, elkezdtek módszeresen „etetni”!

Hogy, hogyan?

Hát olyan ügyes pszichológiai csellel, amit tanítani kéne!

Ugyan is Bálint, a „két lábon járó Félisten”, mindig arra tudott megoldást, amire éppen igény volt.

Már hallom is az olvasó kérdését, Ágika, ha te olyan bazi okosnak tartod magad, ezt miért nem időben vetted észre?

Igen, jogos, de olvass tovább! 

Igen, sajnos, későn jöttem rá, hogy Bálintnak mi a taktikája, mivel szédíti az embereket?

Igen, igen, mindenkit pontosan azzal, amire vágyik!  No, és én miről álmodoztam: a sikerről és a hírnévről! 

És ezt mi hozhatja el számomra?

Az én első KÖNYVEM!

Amiben, 10 éves társkereső irodavezetői tapasztalataimat, + egyéb „nyalánkságokat” osztok meg az olvasóval.

Ezzel a vágyammal eddig, zsákutcába futottam, de lám, megérkezett az én „megmentőm”!

 

Korábban rengeteg kiadónak írtam, akik nem kertelve, közel 1 milliós költségről beszéltek + a reklám! Nekem ettől felakadtak a szemeim, mert a horror összegen felül a siker, vagyis a megtérülés, mindig attól függ, hogy  még mennyi plusz lóvét nyomsz a reklámba.

Te „jó szagú Úristen”, hát ez egy vagyon! Szóval Ágika, te ezt baromira benézted.

De, mi lesz az álmommal? Hát, mi tagadás, nagyot koppantam és kezdtem feladni, kész, ennyi volt!

 

Kaptam viszont egy mentő ötletet, hogy ezen könyv kiadását, feltétlenül előzze meg egy bolg, amivel felkelthetem az olvasók érdeklődését.

Ez a tipp annyira bejött, hogy azóta is imádok blogot írni, és a semmiből,

már 10 ezer embernek, és remélem egyre többnek, keltegetem az érdeklődését.

De a dédelgetett álmom, akkor is a KÖNYV maradt!

 

„Etetőgép” beélesítve!

Bálint, erre az álmomra, héjaként csapott le, no, nem a két szép szememért! Semmi okom nem volt kételkedni benne, miért is lett volna, hiszen az eddigi „tényállás” szerint, hihetetlen lehetőségeket hozott Katalinék életébe.

Magamról pedig, továbbra is azt képzeltem, hogy egy „K” fasza csaj vagyok, akit semmitől nem kell félteni!

 

Azon a bizonyos, bemutatkozós nyári napon, Bálint már „készült” belőlem. Katalintól megtudta könyvkiadási szándékomat, és már, kész tervekkel érkezett. 

Ágikám, ez az ötlet kiváló, ne törődj semmivel, te csak írj, és én a szerkesztési munkában, és a költségek előteremtésében is segítek!

 

Köpni - nyelni nem tudtam, majdnem leestem a székről, mert a legnagyobb álmomat teljesítette volna.

Tapasztalatlan és tudatlan elmémet, olyan ötletekkel bombázta, amitől bizony, tátva maradt a szám!

Csak a hitelesség és megbízhatóság kedvéért, emlékeztetőül írom, hogy Bálint marketing tanácsadóként dolgozott, könyvet is írt, újságírói berkekben hatalmas kapcsolatokkal rendelkezett, továbbá több történelmi társaság tagja is volt. (amit a netről bárki láthatott)

 

Nyeltem, mint „kacsa a nokedlit”

No, figyelj Ágikám! A kiadók szerinti közel egy milla, valóban hatalmas nagy lóvé, de sajnos, valós nyomdai költségek, ezért az ügyes emberek szponzorokat keresnek, amiből fedezik a kiadásokat.

No, jó Bálint, de nekem, nulla ismeretségem van ebben a világban.

Drága Ági, mint mondtam, te csak írj, és ne törődj semmivel.

Ez kurva jó könyv lesz, és bízz bennem. keresek én neked ilyen adakozó cégeket.

A szerkesztést pedig bízd rám, nekem ebben van gyakorlatom.

A vágyam óriási volt, de megmondom őszintén, először kiröhögtem Bálintot. Egy ideig!

 

Pár nap múlva megcsörrent a telefonom és Kati örömmel újságolta, hogy már van 4 db szponzorom:  Megdonals, Zwack unikum, Coca cola és a Győri keksz!

Az én drágám ismeri mindegyik cég vezérét, és egyenként 450 ezret kért és kapott! No, nem nagy összeg, de ez is valami!

 

El tudjátok képzelni azt az érzést, hogy a teljes semmiből, varázsütésre van, majdnem 2 millió forintod, amire vágytál?

Belőlem, ott helyben kitört a sikítás a boldogságtól.

Pár nap múlva újra megjelent Bálint és közölte, hogy még szerzett újabb 2 db támogatót, a Vodafonet és a Borsodi sört.

No, akkor már teljesen elvarázsolódtam, mert egyfelől az volt az érzésem, hogy megfogtam az Isten lábát, másfelől, a MIÉRTEKEN gondolkodtam!

Tudtam, hogy „szép és okos” vagyok,

de ne legyek már ennyire naív hülye pi…a!

Mit adok én ezért cserébe?

 

 

Azonnal rárontottam a kérdéseimmel!

1.     Bálint, miért segítesz nekem?

2.     Ezek a szponzorok, miért akarnak, pont a  Barányi Ágikának pénzt adni?

Erre olyan logikus és frappáns magyarázatot kaptam, hogy abban bizony még a legfőbb ügyész sem kételkedett volna!

Szóval a „Félisten” elmondta, hogy nyugi, ő sem ingyen dolgozik, hanem minden felajánlás 15% - át kéri, + a könyv szerkesztését ajándékba kapom, amiért összehoztam Katalinnal, az ő szerelmével.

A végén, majd meghívom egy pezsgős vacsorára! Hát, ezen nem múlhat a karrierem!

A  szponzorok miatt  se izguljak, van erre keretük és azért kért viszonylag keveset, hogy tutira adjanak.

A cégek egyetlen feltétele, hogy a logójuk szerepeljen a könyv elején!

Naná, hogy fog!

Hát, vaze, erre mit mondanál, ugye te is elhinnéd? Hát, én is elhittem!

Közben Bálint újabb 2 céget szerzett, így már nyolcan voltak.

Bele sem mertem gondolni, hogy 8 x 450 ezer = 3,6 milliót utalnak majd át nekem. Ez haláli!

 

Újabb „nokedlik” következtek!

Bálint még azt is kitalálta, hogy a siker csúcsa az lenne, ha ismert embereket nyernénk meg az előszó írására.

Ő erre, fel szeretné kérni Liptai Klaudiát és Szellő Istvánt!

Képzelhetitek, hogy én erre már komolyan azt hittem, hogy valahonnan előugrik egy „kandi kamera” és közlik velem, hogy ébredjek már fel, mert ez a „kész átverés show”!

Bálint láthatóan „fürdött” a lelkesedésembe és láss csodát, a „Félisten”, saját kapcsolat rendszerére hivatkozva, ingyen és bérmentve „megszerezte” őket.

 

No, ez már nekem is sok(k) volt! Bálint, ezek a híres emberek, miért éreznek olthatatlan vágyat arra, hogy Barányi Ágika könyvébe, ingyen előszót írjanak? Ez nem lehet igaz!

 

Válasz: Ági, ebben a világban így  mennek a dolgok, ők szívességgel tartoznak valakinek, aki pedig nekem, amúgy ez nekik is reklám. 

Ez egy teljesen új megvilágítású, nagyon jó könyv lesz, már meg is mutattam a blogot mind a két celebnek, és nagyon tetszett nekik!

Szellő Istvánnak, annyira bejött ez egyik rész:

a „Tükröm, tükröm, mond meg nékem, mit baszok el minden héten” mondat, hogy kitette az öltöző tükrére.

Ezek hallatán, már az ájulás környékezett, teljesen lefehéredtem, mert igen is hihetetlennek tartottam, hogy a semmiből, ekkora sikerem legyen, és a nagy RTL híradós, pont Ágika könyvével foglalkozzon.

Higgy már magadban, az Isten áldjon meg!

Különben is, már lekértem a leendő könyved IBSN számát, amit minden Mo – on megjelent könyv kap!

No, erre mit kellett volna mondanom? Csak ámultam és bámultam és lebegtem a boldogságtól!

 

A családomon kívül, fű, fa, bokornak elmeséltem, az én hatalmas szerencsémet, hogy milyen emberrel hozott össze a sors?

Még a társkeresős pesti főnökömnek is újságoltam, hogy lám – lám a hírnév kapujában állok! Minden álomszerű, szép és sima volt.

Ígéretet kaptam, pénzt még nem adtam, az egyenleg jó, de mi lesz ebből?

 

Az első jel, az első BUMMM!

Bálint egyre tudatosabban „tupírozta” az egómat és a „mézesmadzagot, igen célzottan pörgette előttem”. Olyan magabiztos volt, hogy nem is sejtette, de egy pillanatra bizony, túllőtt a célon!

Állandó módszere a sürgetés volt: jaj, siessünk már…, jaj, pont most tudtam meg…, jaj, azonnal  kell a pénz…,jaj,le ne maradjunk…, stb. szavakkal tömte az agyunkat.

Ezzel, olyan iramot diktált, hogy képtelenség volt átlátni a dolgokat, sokszor csak kapkodtuk a fejünket, - no, ez sem volt véletlen!

 

Ennek, viszont pont az ellenkezőjét tapasztaltam a cégekkel történő előszerződés megkötésénél.

Én lelkesen sürgettem, ő pedig folyamatosan nyugtatott, ne izgulj, te olyan jó nő vagy, hogyha a cégvezetők meglátnak, teljesen elájulnak és pikk – pakk meglesz minden, sőt majd bemutatlak Szellő Istvánnak is, akit szintén leveszel a lábáról!!

Ez a beszélgetés szerencsére telefonon zajlott, mert én olyan haragra gerjedtem, hogy ott helyben, elharaptam volna a torkát!

 

Bálint, te most teljesen hülyének nézel engem?

A homlokomra az van írva, hogy: hülye picsa!

Szerinted én ezt a süket dumát beveszem, hogy ezek a pasik csak rám várnak?

Nekem ez kőkemény üzlet, és nem „dugi – bugi” klub.

Ha te engem nem veszel komolyan, vagy ezt így gondolod, akkor Isten áldjon, nekem itt van vége!  

 

Bálintunk ugyan bepróbálkozott, de azonnal vette az adást és pillanatok alatt javított, jaj, jaj, ő nem így gondolta, félreértettem, ez vicc volt!

Természetesen megyünk majd szerződést kötni!

Az én lelkemben viszont, itt volt az első jel, az első  BUMMM!

Itt éreztem először a sunyi férfi oldalát, aki engem, egy agy nélküli, hírnévre áhítozó, megvezethető, hülye kis pincsikutyaként kezelt.

Félreértés ne essék, nem vagyok egy „16 éves, mitológiai Vesta szűz”, de éreztem, hogy itt valami nem stimmel!

Bálint elnézést kért, én is átgondoltam a dolgokat, oké, rendben, lapozzunk, ezzel tovább is lendültünk, de a bumm, megmaradt

Az agyam közben folyamatosan járt és állandóan azt sugallta, hogy ilyen „önzetlen faszi” nincs a világon. Itt valahogy,  „túl szép a menyasszony”!

 

A második jel, a második BUMMM!

Kati és Bálint szervezték első közös hétvégés kiruccanásukat.

Bálint egyre hajtogatta, szerelmem, ennek a három napnak, szeretném megadni a módját. Kati is lázasan készülődött, vásárolt is néhány jó cuccot, mikor is, csütörtök este csörgött a telefon – Bálint!

Jaj, Katikám, nagy baj történt, hirtelen meghalt a nászom, és nekem kell intézkedni.

Tudod, a lányomék a férjével Bécsben élnek, de most Spanyolba nyaralnak, legkorábban is, csak pár nap múlva tudnak hazajönni.

Addig nekem kell a dolgokat intézni, mert szegény nászasszony teljesen össze van omolva.

Jézus Máriám – mondta a barátnőm, hát ez teljesen érthető, nyilván ott a helyed.

 

Közben Bálint, továbbra is szerelmes szavakkal ostromolta Katalint.

A kiruccanást áttették a következő hétre, de sajnos, egy újabb „malőr” történt . Akkor azért nem tudtak elmenni, mert Bálint rosszul lett és hétvégén, egy pesti magánklinikán kivizsgálták.

Bevallom, ez volt a második jel, és a második BUMMM!

Mind a ketten éreztük, hogy ilyen véletlen nincsen.

A bizalom MEGRENDÜLT, itt valami más van!

 

Közben a barátaim, ismerőseim, állandóan érdeklődtek, no, mi újság, mikor olvashatjuk a könyvedet? Hát azt én is szeretném tudni!

Pár nap múlva, mintha semmi nem történt volna, egészségben előkerült Bálint, és boldogan újságolta, hogy a könyv projektem nagyon jó úton halad, csak szeretné megkapni az egész kéziratot, harmadik BUMMM

 

Ez volt a harmadik jel, a harmadik BUMMM!

Óriásit dobbant a szívem, ÁGI VIGYÁZZ! Itt valami nincs rendjén. Itt csak ígéretek vannak, de megvalósítás nincs! Lépj ki addig, amíg csak a lelkeddel és nem a pénzeddel vagy a könyveddel manipulálnak!

Isteni sugallattól vezérelve azt mondtam: NEM! A kéziratot, nem adom ki a kezemből, olvasd a blogot, az nagyvonalakban ugyan az.

Bálint nem ellenkezett, látszólag elfogadta, és elment, csak akkor még nem tudtuk, hogy VÉGLEG!

 

Ott még nem tudtam, hogy ez volt a legjobb dolog, ami velem történhetett.

Teltek múltak a napok, a barátnőmet és a fiát, már furdalta a pályázati kíváncsiság.

Próbálta hívni Bálintot, aki, tőle teljesen szokatlanul, csak a sokadik hívásra vette fel a telefont. Jaj, nagyon sok a munkám, majd jelentkezem – mondta.

 

Az első pofáncsapás!

Emlékeztek még a lakatosra, akinek Bálint szórólap nyomtatást ígért és látatlanban ki is fizette a 20 ezer Ft - ot?

No, ő jelent meg egyik nap a barátnőm üzletében, érdeklődve a dolgai iránt, mert Bálint a telefont nem veszi fel, és az e - mailre sem válaszol.

Katalin alig kapott levegőt, azonnal hívta a „drága embert”, de neki sem vette fel. Mint utóbb kiderült, a lakatosnak 4 gyermeke van…!

 

A barátnőm azonnal engem is hívott, -  Ági, szerintem nagy baj van, mert Bálint eltűnt, Ági, rosszat sejtek!

No, ekkor kezdtük meg a MAGÁNNYOMOZÁST!

Ez a történet még nagyon sok új szereplővel bővül, amit a következő izgalmas részből megtudhatsz!

Érdemes várni!

 

Kedves Olvasóim! Soha nem kértem megosztást, mert én is utálom, ha befolyásolnak,

de ez a HAZUG EMBER, MÉG MOST IS KÖZTÜNK ÉL és gátlástalanul szedi az áldozatait.

Tudja meg mindenki, járja körbe az országot ez az igaz történet!

Fogjunk össze, hogy soha többé, ne csaphasson be senkit!

Ha valaki érintetnek érzi magát, és szívesen elmesélné, csak nekem, privátban várom!  

 

Ha tetszett, kövess, oszd meg, vagy szólj hozzá! Érdekel a véleményed!

 

(Társkereső irodám elérhetősége:06/20/566-50-47 http://vac.ctk.hu) 

 

Folytatás pár nap múlva: III. RÉSZ

A XXI. szd. társkeresős átverései, avagy ők se hitték volna!

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valakikell.blog.hu/api/trackback/id/tr4713633658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása