Barányi Ági blogja

Hogyan NE dögölj bele a párkeresésbe? - avagy egy társkeresőiroda - vezető 10 évnyi tapasztalata

TÖRTÉNET/24. Miért hagytuk, hogy így legyen,

2017. november 19. 21:19 - Barányi Ági

avagy, szerelemben soha sincsen igazság! II.RÉSZ

Mi jöhet még, - kérdeztem? Hát a java!

Kedves Olvasó! 

Akkor lássuk a javát  II.RÉSZ

Réka visszajött és megbeszéltük a dolgainkat. De a nyugalom, a normális élet csak pár napig tartott, mert, azon kaptam őt, hogy az én gépemen a társkereső oldalon férfiakkal flörtöl.

Azonnal patáliát csaptam, hogy tehetsz ilyent, miért nem vagyok neked elég, miért nem vagy hozzám kedves? Réka a szemembe ordította, hogy ő nem szerelmes belém és azért nem kedvesebb, és a saját testével sem elégedett. Te egy gyönyörű szép 40 – es nő vagy, ne viccelj már, - mondtam! És ekkor kibökte, hogy őt azzal boldoggá tudnám tenni, ha szebb és nagyobb mellei lennének!

Andor, ugye nem…..! Csattantam fel, mert már alig tudtam nyugodtan ülni. De igen Ágika, megcsináltattam a mellét és rendszeresen jártunk vissza a magánklinikára kezeltetni az arcát, ilyen – olyan eljárásokkal. Mindene szép lett (eddig is az volt) és én vártam a felém irányuló változást, de az bizony elmaradt. Ne érjek hozzá címszóval, egyre rosszabb lett a helyzet, a szex előtte sem, de sajnos utána sem volt jó. Mi nem szeretkeztünk, hanem „elvégeztük a dolgot”, pedig én mást akartam!

Andor, ez borzasztó! Igen, tudom Ágika, látom a szemében, hogy most harmadszor, vagy inkább századszor, de végleg fel kellett volna állnom.

Sokan mondták, hogy csak a pénzem kell neki, és ezt én is tudtam, de szerettem őt. Egy nő rokonom, akinek szintén panaszkodtam rávett, hogy csináljuk meg Rékával azt a húzást, hogy elmondom neki, hogy tönkre mentem, nincs több pénz.

Vajon mi fog történni? Igen, az, amire számítottunk, barátnőm összepakolt, mert neki dolga van otthon és az általam vásárolt autóval hazament. Se levél, se telefon, se semmi. Kb 2 hét múlva folytattuk a becsapást, mert sms – ben megírtam, hogy bejöttek a pénzek, rendeződtek a dolgaim, és láss csodát, Réka felhívott és másnap megjelent.

A ridegsége folytatódott és én már egyre elkeseredettebb lettem. Állandó követelőzések, veszekedések és végül elment! Én iszonyúan szenvedtem, mert nehéz volt belátnom, az amúgy nyilvánvaló igazságot.

Kedves olvasó, ezeket a mondatokat én alig akartam elhinni. Ezt horror történetnek hívják, pedig minden szava valóság. Ez a „tündéri románc”, 1,5 évig tartott!

Igen, a jogos kérdés, hogy miért? Nem szeretném és nincs is jogom senkit bírálni, de ügyfelem áldását adta sztorijának közlésére.

A kérdések mindenkiben és bennem is egyformán vetődnek föl: miért gondolja azt valaki magáról, hogy ő nem érdemel jót, kedvességet, neki mindent el kell viselnie, mindig csak adnia, adnia, a szeretetet pedig koldulnia kell?

Miért érzi azt valaki, hogy az a normális, ha az ő lelkét, bárki is megnyomorítja és miért nem képes ez ellen tenni? Miért hagyja valaki, hogy állandóan megalázzák? Ez túlmutat egy irodavezető kompetenciáján. Itt mély traumák vannak, de nem csak Andor oldaláról.

Boncolgassuk egy kicsit Rékát, mert felnőtt embernek, bizony felelőssége is van. Ő teljesen helyénvalónak élte meg, hogy átverjen valakit, aki láthatóan szerette, és milliókat költött rá. Ha most megkérdeznénk, lehet, hogy azt mondaná, hogy ő többször megmondta a férfinak, hogy nem szereti (ami így is volt), de Andor ragaszkodott hozzá, ami sajnos szintén így is volt.

Csak kedves Réka, vannak bizonyos etikai szabályok, amit büntetlenül senki nem léphet át. Nem lehet visszaélni, kihasználni, hazudni senkinek, nem lehet áltatni valakit, érzelmeket, vágyakat kelteni a másikban, komoly anyagi haszon reményében!

Már abba bele sem szeretnék gondolni, hogy Réka 20 éves kicsi fiacskája mit látott, mit szűrt le ebből a szituációból? Mert ha azt, hogy amit az anyukája csinál, az normális és így kell átverni és kiszipolyozni a másikat,-  mondjuk a férfit,-  akkor lehet, hogy pár év múlva ő is hazahoz egy „kis Rékát”, aki pontosan olyan lelketlenül bánik el vele, mert az a helyénvaló. Ennek bizony minden esélye megvan, mert a minta ott volt előtte.

Kedves olvasó, senkit nem lehet önmagától megvédeni! Mindenki elkövetett és el is fog követni, kisebb – nagyobb – és még nagyobb hibát, ezt senki nem ússza meg, de ha rájöttünk, és nagy nehezen kikecmeregtünk a gödörből, akkor az Isten áldja meg, TANULJUNK már belőle!

Andort, Réka előtt egy másik hölgy, hasonló képen „szabadította meg” több millió forintjától!

Csak remélni tudom, hogy most már valóban tanult belőle!  NO, KOMMENT!

U.i.

Eszembe jutott egy nagyon régi Kovács Kati szám:

Hol az igazság?! Hol az igazság?!
Szerelemben soha nincsen igazság!

Ha tetszett, kövess, oszd meg, vagy szólj hozzá! Érdekel a véleményed!

 

 

(Társkereső irodám elérhetősége:06/20/566-50-47 http://vac.ctk.hu) 

 

Folytatás pár nap múlva:                               

Önismeret és a társkeresés,

avagy „a szerelemben, soha sincsen igazság” margójára

avagy, miért mész szembe önmagaddal?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valakikell.blog.hu/api/trackback/id/tr1113312161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása