Barányi Ági blogja

Hogyan NE dögölj bele a párkeresésbe? - avagy egy társkeresőiroda - vezető 10 évnyi tapasztalata

GONDOLATOK/17. ÖNSZERETET-- hol vagy?

2017. december 03. 19:33 - Barányi Ági

avagy, ébresztő már emberek!

Kedves Olvasó! JÁTÉKRA HÍVLAK - izgi lesz!

Hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy EMBER, (nő/férfi), aki nagyon magányosnak érezte magát.

Szeretett volna változtatni, párt találni, boldogan élni, ezért ismerkedett, kapcsolatokat alakított ki, de sajnos mindig:

      rászedték, becsapták, átverték, kihasználták!

 

Egyszer csak rátalált egy fantasztikus megoldásra, vagyis bement egy társkereső irodába, például hozzám!  

 

De most, képzeletben cseréljünk helyet! TE legyél ÉN!

Üdvözlöm, Kedves XY!

Jó napot kívánok, Ágnes!

 

Ágika, én most már olyan társat szeretnék, aki nem gazember és nem fog,

átverni, becsapni, rászedni és kihasználni!

Tud ebben nekem segíteni, van ilyen nő/férfi, az önök rendszerében, mert én olyan szerencsétlen vagyok!  Ugye, segít nekem!

 

Nem fogjátok elhinni, ilyen és ehhez hasonló mondatok, végzettségtől, beosztástól, kortól, nemtől, függetlenül, a társkeresők 80% - tól, napi szinten elhangzik.

 

Kedves Olvasó!

Egy társkereső iroda falára legszívesebben ezt írnám fel, bazi nagy  betűkkel

ÖNSZERETET kell!

Sokan azt hinnék, megőrültem, mert az emberek nem saját maguk szeretetéért, hanem mások szeretetéért/szerelméért keresnek meg minket.

Egy olyan elvarázsolt, gyönyörű állapotért, ahonnan együtt mennek majd tovább az élet kanyargós útján! (pontosabban, ennek a lehetőségéért)

 

Mindenki úgy gondolja, hogy az ÖNSZERETET – ÖNELFOGADÁS érzésének semmi köze MÁS SZERELMÉHEZ, vagyis a párunk megtalálásához, egy boldog élethez.

Tovább megyek: mindenki úgy gondolja, hogy az

ÖNSZERETET– ÖNELFOGADÁS érzésének semmi köze ahhoz, hogy a kapcsolataidban becsapnak, kihasználnak, átvernek.

Pedig nagyon is VAN!

 

Tapasztalataim szerint, ez a párkeresés Alfája és Omegája,

vagyis a kezdete és a vége! (most nem a mámorító, észveszejtő szerelemről beszélek)

MIÉRT is MONDOM EZT?  -  ITT MEGTUDOD!

 

Akkor néhány percre, cseréljünk helyet! TE leszel ÉN!

Elmondom az alapszitut:

Egy hölgy telefonon bejelentkezett, időpontot egyeztettünk, ez oké!

A találkozónk előtti napon felhív, hogy ő mégis lemondaná ezt a lehetőséget, mert átgondolta/átértékelte a dolgot és másképpen döntött, ez is oké, semmi gond!

A lemondásában viszont érződött a kétség, és a velem való beszélgetés szándéka.

Azt mindig megérzem, ha valaki, be szeretne avatni az életébe, úgymond „meg akarja magyarázni” a döntését. (én nyilván, ezt soha nem kérem) Ilyenkor a magyarázkodásra, nem másnak, hanem mindig az egyénnek van szüksége, vagyis ezzel próbálja felmenteni saját magát, saját maga előtt!

Micsoda tudat alatti játszmák! Fura, mi?

 

Szóval, akkor te most egy társkereső iroda vezetője vagy, csörög a telefonod,

felveszed!

 

Üdvözlöm Ágika, én Juliska vagyok. Azért mondanám le a találkozót, mert mégsem szeretnék új társat.

A helyzet az, hogy most van egy párom, Jancsi, hát az igaz, hogy nagyon nehéz vele, de hát kinek kellenék én?

Már nem vagyok fiatal, néha beteges is vagyok, meg az alakom is megváltozott és egyáltalában nem vagyok már szép. Jancsival elvagyuk, akkor meg minek változtassak?”

 

KÉRDÉS: Milyen ember ez a Jancsi, mit lehet tudni róla?

Jancsi, hát ő egy narcisztikus ember.

 

KÉRDÉS: Ezt, hogy érti Juliska?

Ezt úgy értem, hogy ő csak magát szereti, nem becsül engem, nem is érdeklem őt, szerintem nem szeret, csak megszokott. Mindig neki van igaza, ő mindent jobban tud! Így aztán elvagyunk.

 

KÉRDÉS: Juliska, jó ez, elég ez önnek?

Jaj dehogy elég, de hát mit csináljak, és ha nem találok mást?

 

KÉRDÉS: Juliska, ezt a gondját elmondta már a párjának, tud róla?

Persze, igen, ezen sokat veszekszünk, néha változik valami, aztán visszaállnak a régi dolgok.

 

KÉRDÉS: Ha ön csúnyának/rossznak ítéli önmagát, és a Jancsi annyira szuper, akkor gondolom, hogy ő legalább egy Brad Pitt!

Jaj – jaj dehogy is, nevetett! Hát ő sem szép, mindig fáj valamije, veszekedős, állandóan morog, de hát már pár éve együtt vagyunk, megszoktuk egymást.

 

KÉRDÉS: Juliska, ön szereti Jancsit?

Hááát nem nagyon, de ha nincs jobb? Nem akarok egyedül maradni!

 

KÉRDÉS: Juliska, akkor most ön még így akar élni kb. 20 – 30 évig?

Hát nem is tudom, azért jó lenne megpróbálni mással, mert sokszor már nagyon elegem van. Ezért is akartam elmenni önökhöz, de hát olyan bizonytalan vagyok, nem tudom, mit kellene tennem?

 

KÉRDÉS: Juliska, ön szereti saját magát?

 

JAJ, UGYAN MÁR, MI SZERETNI VALÓ LENNE RAJTAM?

 

Mit gondolsz erről? Mit mondanál Juliskának? Te hogyan folytatnád ezt a beszélgetést?

 

Ha tetszett, kövess, oszd meg, vagy szólj hozzá! Érdekel a véleményed!

 

(Társkereső irodám elérhetősége:06/20/566-50-47 http://vac.ctk.hu) 

 

Folytatás pár nap múlva:

Ezt nem fogod elhinni! 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valakikell.blog.hu/api/trackback/id/tr9113415873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása