Barányi Ági blogja

Hogyan NE dögölj bele a párkeresésbe? - avagy egy társkeresőiroda - vezető 10 évnyi tapasztalata

TÖRTÉNET/14. Varázslatos levelek,

2017. augusztus 12. 22:46 - Barányi Ági

avagy egy kis modernkori hülyítés!

KEDVES OLVASÓ!

ITT HALLGATHATOD MEG!

 

http://lanchidradio.hu/videok/188312

 

Az a  megtiszteltetés és öröm ért, hogy meghívást kaptam, a

LÁNCHÍD RÁDIÓ, BOSZORKÁNYSZOMBAT című életmód magazinjába.

Pfliegel  Dóra műsorvezetővel beszélgettünk: - 10 éves társkereső irodavezetői tapasztalataim és ezen blog kapcsán, a párkeresésről a kapcsolatok útvesztőiről és az egyéni felelősségünkről.

AZ ADÁS:

Lánchíd Rádió, Boszorkányszombat

 2017. augusztus 12 - én (szombat)19 órától 100.3 Mhz frekvencián hallható!!!

 

Jolán, 2 fiát egyedül nevelő 40 – es hölgy. 

 

A férje egy másik nőnél kereste a boldogságot, magyarul - lelépett.

Jolán szeretett volna változtatni a helyzetén, ezért megkeresett az irodában. Nehezen szánta rá magát, nem is saját maga miatt, hanem a kamasz fiaival rengeteg gondja volt, nem nagyon boldogult velük.

Kinek a nyakába varrjam ezeket a problémákat, - kérdezte? 

 

Ha úgy vesszük, ez a dolog jól is elsülhet, mert ha találhatsz olyan pasit, aki klasszul kijön a gyerekekkel, akkor nyert ügyed van.

Szerinted ennek mekkora az esélye, kérdezte?

Nem akarok hazudni, de elég kicsi, és ehhez a kicsihez is nagyon sokat kell keresgélned.

Hát ez nem túl biztató!

 

Jolán mégis belevágott, mert már nagyon vágyott egy kis szeretetre, ölelésre. Lelkileg felkészült az elutasításokra is, a realitások talaján akart maradni, jöjjön, aminek jönnie kell!

De a következő sztorira nem számított sem ő, sem én!

 

Bőszen levelezett, találkozgatott, de senki nem volt jelentős.

Egyszer csak jelentkezett Gyuri, aki gyönyörű leveleivel hívta fel magára a figyelmet.Olyan szívhez szóló, idézeteket, szófordulatokat írt, hogy Jolánunk már kezdett olvadozni.

No, erre már én is felfigyeltem.

Mi újság, a XXI század Cyranójával ismerkedtél meg? Ki lehet ő?

Hát én nem tudom, Ági, de ez a férfi gyönyörű leveleket ír nekem, bizonyára a lelke is hasonlóan finom lehet!

Jaj, jaj, jaj, gondoltam, ilyenkor nagyon vigyázni kell, mert ezek a szerelmes írások, bizony könnyen rabul ejtik a hölgyek szívét.

 

Így próbált taktikázni a nagy Ő is!

Azonnal találkozz vele, egy percig se késlekedj, mert ez így túl szép!

Gondolod? Mi tagadás,- igen!

Gyuri egy nagyon kedves, rendes férfi benyomását keltette, bár szóban már közel sem volt olyan sziporkázó, mint írásban.

Amit tudni lehetett róla: 42 éves, alkalmazott, elvált, van egy fia,

aki nem vele élt.

 

Az első randi a Duna parton volt, beszélgetés,nevetgélés andalgás, ahogy az a nagykönyvben meg van írva. Szépen haladt a dolog, megbeszélték a következő randit is.

Gyuri meglepetésként színházba akarta vinni Jolánt, de ha csak színházba akarta volna, az én mesém is tovább tartott volna!

 

Szóval randi megbeszélés, sms Jolánnak:

Meghívlak egy színházba, de csak akkor, ha utána velem alszol, + egy nevetős smájli!

Jolánunk ezt tréfának vette, sms vissza Gyurinak:

no ne viccelj + egy szmájli. 

 

Annál is inkább így gondolkozott, mert már az első találkozásuknál elmondta korábbi rossz tapasztalatát, az olyan férfiakról, akik már a kezdetek, kezdetén együtt akarnak a "nőkkel lenni", amire ő teljességgel képtelen.

Jolánunk azt gondolta,hogy ezt a férfi megértette és pontosan ezért, az sms - t valóban viccnek gondolta.

 

Gyurival ez a második találkozása volt, semmilyen különösebb vonzódást nem érzett, és ő sem látott ilyent a férfi szemében, mozdulataiban.

Egyszerűen beszélgettek, ismerkedtek, aztán majd lesz valami, vagy nem lesz! 

 

Hát lett is!

A színház feledhető volt, hazafelé a kocsiban beszélgettek, de Gyurin már útközben is érződött egyfajta feszengés.

Ahogy a városba értek, nekiszegezte a kérdést: hol fogunk aludni,

akkor megyünk hozzád?

Jolán se köpni, se nyelni nem tudott.

Hogy képzeled, összesen 4 órája ismerlek, kétszer találkoztunk, én nem sexpartnert keresek, hanem érzelmeket, komoly kapcsolatot.

Arról már nem is beszélve, hogy a fiaim otthon vannak.

 

Én világosan megírtam, hogy mit szeretnék és te nem mondtad,

hogy nem – mondta Gyuri!

 

Én az egészet viccnek vettem, eszembe sem jutott, hogy komolyan gondolod - mondta Jolán.

Márpedig ezt komolyan kérdeztem, ha nem akarod, akkor kiszállsz és szépen hazamész magadnak, - kiáltotta "a mi drága Gyurink"!

Akkor inkább kiszállok, válaszolta remegő hangon Jolán!

 

Mindenki el tudja képzelni ezt a "csodálatos" szituációt?

Az autó hirtelen megállt, ügyfelem kiszállt és éjjel, korom sötétben, gyalog hazament erről a szuper randiról.

Eközben nem tudta, hogy sírjon, vagy nevessen, de legalább megszabadult, ettől a "trampli lelkű" fickótól!

 

Hát ennyit a levélben elküldött szép szavakról és a valóságról!

 

Másnap reggel csörgött a telefonom, és Jolán elmesélte ezt a szépreményű találkát.

Annak örültem, hogy közben (szerintem kínjában) nevetett, tehát sikerült a lelkében arra a polcra tenni, ahová ez az ember való.

 

Engem mélységesen felháborítottak a dolgok.

Sokáig gondolkodtam, hogy beszéljek – e ezzel a "férfinak látszó tárggyal" és elmagyarázzam neki, hogy mit nevezünk bunkóságnak

és mi az, hogy tisztelni a nőt!

Kedves Olvasó, még nem tettem le róla!

 

Ha tetszett, kövess, oszd meg, vagy szólj hozzá! Érdekel a véleményed!

 

 

(Társkereső irodámat itt megtalálod: http://vac.ctk.hu) 

 

Folytatás pár nap múlva:

Nem csak a 20 éveseké a világ, avagy, az élet mindig tartogat meglepetéseket!

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valakikell.blog.hu/api/trackback/id/tr5212742348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása